M.A.S.H.
M*A*S*H (zkratka pro Mobile Army Surgical Hospital – Mobilní armádní chirurgická nemocnice) je americký válečný komediálně-dramatický televizní seriál, který se točí kolem klíčových osob během korejské války (1950-53). Často v něm dochází k napětí mezi civilními odvedenci jednotky 4077 (Hawkeyem, Trapper Johnem a B. J. Hunnicuttem) a postavami z „regulérní armády“, jako jsou Margaret Houlihanová a plukovník Potter, kteří zastávají spíše vlastenectví a službu armádě.