Pandora: Temná minulost
Hong Tchera uvízne v osudu, který je podobný tomu Pandořinu z řecké mytologie. Tchera má s dokonalým manželem krásnou dceru a vede život, který jí všichni závidí. Ale vyplavou u ní na povrch vytěsněné vzpomínky. Tchera se rozhodne pomstít a ochránit svou milovanou rodinu.