Přitažlivost
Adèle, úspěšná autorka podcastu, se bezhlavě zamiluje do matematika Arthura. Jeho přítomnost jí však způsobuje závratě. Diagnóza? Posttraumatická porucha zlomeného srdce. Příčina? Její předchozí vztah, který nedopadl dobře. Adèle nezbývá, než se od Arthura držet dál, ale přitažlivost je příliš silná.