Sam ze Saska
Tato minisérie je založena na skutečném příběhu o vzestupu a pádu Sama Meffireho v NDR a sleduje jeho zoufalé hledání místa, které by se stalo jeho domovem, zatímco bojuje za spravedlnost a uznání. Sam se z prvního černého policisty v NDR stává mediální celebritou a nakonec během divokých let po znovusjednocení Německa i zločincem.