May It Please The Court
Eso právnické firmy Čangsan, Čakhee Nonová, se přes noc stane veřejným obhájcem. Toto mysteriózní právnické drama sleduje její zapojení s dalším excentrickým veřejným ochráncem, Jwou Sibaekem, běhwm případu sériové vraždy.