Šéf
Guillermo Francella hraje Elisea, správce luxusní budovy. Navenek je Eliseo ve své roli srdečný a poddajný, ale pod povrchem se považuje za všemocnou postavu komunity - zasahuje do záležitostí obyvatel a tahá za nitky, jak uzná za vhodné. Jediným Eliseovým zájmem je chránit své místo, které je ohroženo plánovaným projektem bazénu.
„Šéf“ je dramatická komedie, která ironickým a humorným tónem vypráví o dobrodružstvích Elisea, špičkového domovníka, který za zády sdružení majitelů domů, které ho najalo, využívá a zneužívá svých pravomocí ke sledování a pletichaření. Dům je jako vesmír, jehož ekosystém funguje podle vlastní dynamiky a specifických pravidel - domovník zná dokonale každé z nich. Žije tam, pracuje tam a vstřebává každý detail života obyvatel. Pod jeho zdánlivě submisivním a servilním vzhledem se však skrývá talentovaný intrikán. Maska pokory a upřímnosti je jeho nejvynalézavější zbraní. Znalosti jsou jeho silou. O svých sousedech ví všechno: jejich jména, rozvrhy, zaměstnání, vazby, slabosti i záliby. Jeho mozek neustále zaznamenává vše, co se děje. Díky této převaze nad svými „oběťmi“ vymýšlí strategie, jak každého z nich ovlivnit, a dokáže přesně předvídat, jak budou na jeho kroky reagovat. Hra o moc nad sousedy se podobá hře kočky s myší. Podle svých rozmarů, nálady nebo potřeby obhájit svou práci za každou cenu může způsobit rozsáhlé škody. Zároveň nastoluje spravedlnost a chrání ty, které považuje za slabé. Ve svém vlastním království se chová jako samotný bůh.