Šílená romance
Ředitel společnosti GOTOP Education a matematický génius s IQ 190 Noh Gojin obdrží výhrůžku smrtí. Po srážce s autem předstírá ztrátu paměti, aby viníka dopadl. Jeho sekretářka Sina, které je diagnostikována smrtelná nemoc, se mezitím vydává za jeho snoubenku, aby se mu pomstila, že s ní zacházel špatně. Když jsou ale odhalena tajemství, situace se obrátí. Jejich bláznivý románek se rozvine!