Stumptown
Předlohou je série komiksů o Dex Pariosové – rázné, asertivní a bystré vojenské veteránce z oregonského Portlandu, která má komplikovaný milostný život, dluhy z hazardních her a bratra, o kterého se musí starat. Díky svým schopnostem z vojenské rozvědky je skvělým soukromým očkem, kvůli svému nesmlouvavému stylu se však dostává do hledáčku drsných zločinců a policie jí zrovna nefandí.