Susah Sinyal: Seriál
Tante Maya, pověřená svou sestrou, přivádí ze Sumby své důvěryhodné, ale trochu jednodušší zaměstnance Yose a Melkiho, aby vedli hotel v Anyeru. Zároveň dostane za úkol vybrat nového ředitele ze tří starších zaměstnanců, Ociho, Sudunga a Randiho. Dříve prosperující hotel začíná mít problémy, když zaměstnanci soupeří o pozornost a uznání Tante Mayi.
Tante Maya je požádána, aby po dobu tří měsíců řídila hotel v Anyeru, zatímco její sestra a švagr odjedou do zahraničí. Přivede s sebou své důvěryhodné zaměstnance ze Sumby, Yose a Melkiho.
Je také požádána, aby ze současných zaměstnanců hotelu vybrala nového ředitele. Třemi nejzkušenějšími a nejstaršími zaměstnanci hotelu jsou Oci, Sudung a Randi. Soupeří mezi sebou o pozornost a uznání Tante Mayi. Od příchodu Tante Mayi se stále objevují problémy. Soupeření mezi dlouhodobými zaměstnanci narušuje chod dosud prosperujícího hotelu a Yos a Melki se také snaží přizpůsobit se nové situaci. Osobní problémy všech zúčastněných způsobují problémy i hotelu.