dokumentární série
National Geographic v tomto globálním megadokumentu vypráví příběh 80. let jako nikdy dřív. 80. léta jsou epická jízda na horské dráze vyprávěná úchvatnými archivními záběry a dramatickými rekonstrukcemi, plnými rozhovorů s hudebními a filmovými hvězdami a také giganty z oboru technologie, podnikání, médií a politiky. Svět se v 80. letech učil žít, pracovat a hrát si zcela novými způsoby. Přineseme vám deset let revolučních inovací, kouzla, úspěchu a ambicí, natočených prostřednictvím fascinujících trendů. Byla to dekáda průkopníků, kteří vytvořili svět, jak ho známe dnes. Vítejte zpět v 80. letech.