Top 10 z 80. let
Rob Lowe nás vezme do minulosti s deseti nejznámějšími momenty popkultury 80. let.
Rob Lowe se vrací k nejpamátnějším aspektům popkultury 80. let, když představuje žebříček deseti nejlepších hraček, reklam, přístrojů, rychlého občerstvení, pouliční módy a nejoblíbenějších témat diskusí této dekády. Od uvedení MTV a Apple Macintosh až po smrt Teddyho Ruxpina a Wendy's Super Bar, pořad 80s Top Ten oživuje památky, zvuky a chutě této nejikoničtější a nejvlivnější éry.