V seriálu Tracker hraje Justin Hartley Coltera Shawa, drsného samotáře, který se jako lovec odměn toulá po Spojených státech a využívá svých vynikajících stopařských schopností, aby pomohl řadovým občanům i policii vyřešit nejrůznější záhady, zatímco se potýká s vlastní rozvrácenou rodinou. Seriál vznikl na motivy bestselleru Hra na nikdy od spisovatele Jefferyho Deavera.