Ukradnutý pohár
Lucho vyždíme bankovní účet, aby svého syna vzal na nadcházející mistrovství světa ve fotbale, jenže Argentina je v rámci sankcí z turnaje vyloučena. Luchovi láme srdce, jak jeho syn přišel o sny, takže se rozhodne vrátit Argentinu do turnaje a vymyslí nejšílenější plán v historii sportu - ukrást Světový pohár.
Lucho vyždíme bankovní účet, aby svého syna vzal na nadcházející mistrovství světa ve fotbale, jenže Argentina je v rámci sankcí z turnaje vyloučena. Lucho tomu nemůže uvěřit. Se svými kolegy, partou budižkničemů, kteří brzy budou bez práce a nemají co ztratit, vezmou věci do vlastních rukou. Jejich plán? Během putovní výstavy po Argentině ukrást Světový pohár, vydírat FIFU, aby vrátila La Albiceleste do turnaje a navrátila jejich zemi ztracenou čest.