Uvidíme se v jiném životě
Tento seriál je adaptací knihy Manuela Jaboise „Nos vemos en esta vida o en la otra“ (Uvidíme se v tomto nebo jiném životě). Vychází z rozhovoru, který v roce 2014 vedl s Gabrielem Montoyou Vidalem („Baby“), jenž vypráví o své účasti na nejhorším džihádistickém teroristickém útoku na evropské půdě v březnu 2004.
Tento seriál je adaptací knihy Manuela Jaboise „Nos vemos en esta vida o en la otra“ (Uvidíme se v tomto nebo jiném životě). Vychází z rozhovoru, který v roce 2014 vedl s Gabrielem Montoyou Vidalem („Baby“), jenž vypráví o své účasti na nejhorším džihádistickém teroristickém útoku na evropské půdě v březnu 2004. V době útoku pomáhal šestnáctiletý Baby převážet výbušniny, které byly použity v Madridu 11. března 2004. Baby byl první osobou odsouzenou za útok. Jeho svědectví mělo zásadní význam v megaprocesu, který se konal v roce 2007.