Velká huba
Právník s desetiprocentní úspěšností se zaplete do případu vraždy a přes noc se z něj stane známý a geniální podvodník Big Mouse. Aby přežil a ochránil svou rodinu, snaží se odhalit pravou tvář privilegovaných osob zapletených do obrovského spiknutí.