What Sam Sees
Skočte do vody s potápěčkou Sam a objevte úžasný svět podmořských živočichů. Sam vám prostřednictvím své kamery umožní tajný pohled na oceánská dobrodružství, na která se vydává s odborníky z akvárií, jejichž exkluzivní rozhovory dodávají cestě na zábavnosti.