Demons and Saviors
Demons and Saviors fortæller den ekstraordinære historie om Christina Boyer, den såkaldte "poltergeist-pige," som blev dømt for mordet på sin tre år gamle datter, og de amatørdetektiver, der er besatte af hendes sag og fast besluttede på at få hende løsladt.
Demons and Saviors fortæller den ekstraordinære historie om Christina Boyer, den såkaldte "poltergeist-pige," som blev dømt for mordet på sin tre år gamle datter, og amatørdetektiverne, der er besatte af hendes sag og fast besluttede på at få hende løsladt. Serien udforsker hendes traumatiske barndom, de uforklarlige forstyrrelser i hendes hjem og hendes påståede telekinetiske kræfter, der gjorde hende til en mediesensation og startede en bitter strid mellem verdens mest kendte efterforsker af det paranormale og verdens mest kendte afliver af paranormale myter.