Suho og Hyeonseo, som engang var kærester i seks år, mødes igen. Denne gang som en ung, rig direktør og en klaverlærer, der gav afkald på sine drømme. K arbejder sammen med Suho på et projekt og inviterer Hyeonseo til at slutte sig til dem. Vil historien gentage sig?