The Other Black Girl
Redaktionssekretæren Nella er træt af at være den eneste sorte pige i virksomheden, så hun bliver glad, da Hazel bliver ansat. Men mens Hazel får mere og mere succes, begynder det at gå galt for Nella, som opdager, at der foregår skumle ting i virksomheden.