Expedition China
Disneynature og filmskaberne bag Født i Kina tager dig med til noget af verdens fjerneste vildnis i den kinesiske ødemark. Rejs store afstande, klatre til ekstreme højder og udhold brutale tilstande, og lær på egen hånd, hvordan filmskaberne kunne fange kære og spændende øjeblikke hos pandafamilier, rødkronede traner og marekatte.