Red Band Society
En tankevækkende dramakomedie om en gruppe umage venner og de voksne, der hjælper dem gennem ungdommens op- og nedture på Ocean Park-hospitalet i Los Angeles. De deler de samme oplevelser, opløftende og udfordrende, tragiske og komiske, almindelige og usædvanlige - og de gør det sammen. Det er, når man står på den yderste kant, at man griner højest, elsker og græder mest… Det her er historien om Red Band Society.