Ghostbusters
Ghostbusters vender tilbage i instruktør Paul Feigs unikke og sjove bud på den klassiske spøgelseskomedie, ført an af de kvikkeste hjerner i comedy i dag, Melissa McCarthy, Kristen Wiig, Kate McKinnon, Leslie Jones og Chris Hemsworth. De slår sig sammen for at redde Manhattan fra en pludselig invasion af ånder, uhygge og slim, der opsluger byen.