Descendants: Wicked Wonderland
Alt synes perfekt for Red og Chloe, nu hvor Hjerter Dame er god, og Askepot er i sikkerhed. De ved endnu ikke, at den forandrede fortid har skabt en ny skurk: Maddox Hattemager. Da Maddox tager Hjerter Dame til fange, må Red og Chloe arbejde sammen med Reds nye søster Pink, Luisa Madrigals søn Luis og Maddox’ søn Max for at redde dronningen og Eventyrland.