The Last Ice
Som klimaforandringer hurtigt smelter Arktis' havis mellem Canada og Grønland, står inuitternes levevis på spil.
I århundreder har inuitter i Arktis levet på og omkring det frosne hav. Nu, som klimaforandringer hurtigt smelter havisen mellem Canada og Grønland, truer udviklingen med at ødelægge den sarte balance mellem deres samfund, land og naturen.