We Are Now
Syttenårige Laura og hendes venner er snart færdige med gymnasiet. Laura og Olli dater, men Lauras følelser er ikke så klare og dybe, som hun kunne ønske det. Hun er usikker og på samme tid er hun tiltrukket af Daniel. Da det går op for Olli, eskalerer situationen.