Krokodiller afsløret
Et skrækindjagende tandsæt og spektakulære bagholdsangreb fortæller kun den halve historie... Under vandet afslører dette super-rovdyr sin sande - og overraskende - natur.
Krokodiller er meget mere end blot skrækindjagende tandsæt og spektakulære bagholdsangreb. Som et af de mest snu rovdyr i naturen tilbringer de over halvdelen af deres liv skjult under vand. Vi tager med på en dykkerekspedition i Okavangodeltaet for at afdække deres sande - og overraskende - natur.