Cypher
Tierra Whack opnåede først anerkendelse ved at rappe på en YouTube-kanal på gaden i Philadelphia. Flere år senere begynder instruktøren Chris Moukarbel at dokumentere hendes astronomiske opstigning. Snart begynder vi at sætte spørgsmålstegn ved, hvem der filmer hvem, og om det at blive set (iagttaget!) er en ønskværdig og uundgåelig del af det at være berømt.