PORTRAITS DE VOYAGE : JAPON - Hojo Jutsu
Hojojutsu er den traditionelle japanske kampsport, hvor man binder en person ved hjælp af reb. Kinbaku er den japanske bindingsteknik, der før i tiden blev anvendt af politiet og i dag har et langt mere frækt formål som en erotisk og sadomasochistisk leg.