På krogen
Milo, Bea og Oscar er tre bedste fiskevenner der bor i et kæmpe akvarie-kvarter i centrum af en dyrehandel. De tre venner oplever de typiske udfordringer, triumfer og fiskedrama og fiskekliker i deres første år på Ferskvandsskolen.
Højlydte, skøre Milo og nørdede, nervøse Oscar er brødre og bedste venner med overdramatiske Bea. Sammen går de på Ferskvandsskolen med deres sjove klassekammerater, deriblandt den irriterende Musseline. Deres liv udspiller sig i et af de mange akvarier i en dyrehandel, men deres bekymringer er af den normale teenage-slags - kærlighed, venskab, dating og selvfølgelig kæmpehummer-angreb. Til at træne dem i det hele er deres lærere, inklusive den testosteronplagede hr. Musling og den akademiske hr. Baldwin.