The Revenant
Leonardo DiCaprio og Tom Hardy spiller hovedrollerne i Alejandro G. Iñárritus rå og episke fortælling om overlevelse og forræderi, som er inspireret af sande begivenheder, der fandt sted i Amerikas vildmark.
Leonardo DiCaprio spiller hovedrollen i dette anmelderroste og episke eventyr, som af inspireret af sande begivenheder, fra manuskriptforfatter og instruktør Alejandro G. Iñárritu. Undervejs på en jagt i den amerikanske vildmark bliver Hugh Glass (DiCaprio) angrebet af en bjørn og efterladt til at dø. På trods af utrolig sorg og hans fortroliges (Tom Hardy) forræderi, må Glass klare sig gennem en ond vinter i en nådesløs kamp for at overleve.