Free Guy
En bankassistent opdager, at han egentlig er en baggrundsfigur i et open-world-computerspil, og beslutter sig for at blive helten i sin egen historie. I en virkelighed uden begrænsninger er han fast besluttet på at være manden, der redder verden, inden det er for sent.