Cake
Cake er et håndlavet udvalg af mundret underholdning, der serveres for seerne som en lækkerbid for sindet. Disse live-action og animerede komedieprogrammer på en halv time indeholder et varieret udvalg af fortællinger af forskellig længde, der er både tankevækkende, morsomme, autentiske og rå.
Cake er et håndlavet udvalg af mundret underholdning, der serveres for seerne som en lækkerbid for sindet. Disse live-action og animerede komedieprogrammer på en halv time indeholder et varieret udvalg af historier af forskellig længde fra både nye og gamle fortællere med varierede synspunkter. Historierne er både tankevækkende, morsomme, autentiske og rå – og født til at blive gif'er. Der er noget for enhver smag, og alle kan få en bid.