Adam
En herlig romantisk fortælling om to fremmede, på jagt efter en ekstraordinær forbindelse. Adam (Hugh Dancy) er en fremragende, men akavet astronomi-ekspert, der lokkes ud af sin ensomme eksistens af sin smukke og udadvendte nye nabo, Beth (Rose Byrne).