Counting Jaws
Hajforskere dykker dybt ned i et nyt hotspot for hvidhajer i Californien og Guadalupe for at anslå antallet af hvidhajer.
Møder med hajer ud for Californiens kyst eksploderer. Nu er et team af forskere på en mission for at undersøge et nyligt opdaget hotspot for hvidhajer tæt på populære strande og afgøre, hvor mange hvidhajer der er i havene. Deres ekspedition bringer dem ansigt til ansigt med nogle af de største hajer på planeten.