Lab Rats: Elitestyrken
Laboratorieheltene Chase og Bree må slå kræfterne sammen med Kaz, Oliver og Skylar fra Supersygehuset og danne en ny "elitestyrke" der kombinerer det bedste fra bionisk videnskab og superkræfter.
Da den onde androide Marcus Davenport bliver besejret på Bionic Island, bliver Chase og Bree sat på en ny mission af Donald. Supersygehuset er blevet tilintetgjort af to formskiftere på udkig efter hævn over alle superhelte. Chase og Bree må slå kræfterne sammen med Kaz, Oliver og Skylar og danne en ny "elitestyrke" der kombinerer det bedste fra bionisk videnskab og superkræfter. Disse helte må lære at arbejde sammen som et hold på en ny mission for at beskytte Centium City. Sammen afgiver de et løfte om at finde skurkene og holde verden sikker.