The Making of Hawkeye
Mød bl.a. Jeremy Renner, Hailee Steinfeld, Florence Pugh og Vincent D’Onofrio, der afslører, hvordan Marvel Studios’ “Hawkeye” blev til. Få indblik i, hvad det krævede at få seriens hæsblæsende actionsekvenser i kassen, og opdag, hvordan ikoniske Marvel-tegneseriefigurer som Kate Bishop blev vækket til live i den seks afsnit lange serie.
Mød bl.a. Jeremy Renner, Hailee Steinfeld, Florence Pugh og Vincent D’Onofrio, der afslører, hvordan Marvel Studios’ “Hawkeye” blev til. Projektet skulle oprindeligt have været en spillefilm, indtil det stod klart, at den historie, man ønskede at fortælle, ikke kunne forløses med så begrænset spilletid. Hør Jeremy Renner fortælle, at selvom han har portrætteret Clint Barton i ti år i MCU, gjorde serien det muligt for ham at afdække og udforske nye sider af figuren. Opdag, hvordan andre ikoniske Marvel-tegneseriefigurer som Kate Bishop, Swordsman, Træningsdragtmafiaen og sågar Pizzahund blev vækket til live i den seks afsnit lange serie. Vi lader tæppet gå for “Rogers: The Musical” og det enorme arbejde, det var at iscenesætte det fantastisk morsomme dansenummer. Mød Alaqua Cox, der selv er døv, og som i sin skuespildebut giver en imponerende præstation som en af heltenes primære fjender, Maya Lopez. Kom med på “Hawkeye”-settet, og få indblik i, hvad det krævede at få seriens hæsblæsende actionsekvenser i kassen. Og find ud af, hvordan det gik til, at D’Onofrios Kingpin fra "Daredevil" havnede i handlingen. Alt dette og meget mere venter seerne i “Tilblivelsen af Hawkeye”.