No return
Kathy og Martins idylliske strandferie i Tyrkiet udvikler sig til et mareridt, da deres teenagesøn anklages for et seksuelt overgreb på en anden dreng. Da Noah bliver fængslet i Tyrkiet, må familien gøre alt i deres magt for at få ham løsladt.