Secret Chef
Fra producer David Chang kommer her et radikalt twist på en madlavningskonkurrence, hvor kokkene lever i total isolation og anonymt rangerer hinandens mad gennem en række blindsmagninger. Med deres hemmeligholdte identiteter er alting skjult bortset fra det vigtigste... maden.