Alle elsker Lloyd
Lloyd Dobler er en underpræsterende sidsteårsstuderende, som bliver vild med en mønsterelev. Men selvom hun gengælder hans følelser, er hendes besværlige far imod forholdet!
Den ædle og underpræsterende sidsteårsstuderende Lloyd Dobler vil gøre alt for at komme på en date med den smukke mønsterelev Diane Court. Lloyd forsøger at vinde hendes hjerte, selvom hendes overbeskyttende far er meget imod det, inden Diane tager til England, hvor hun har fået et legat til at studere.