Into the Canyon
En slags meditation over den tidløse skønhed, der hersker på et af Amerikas mest hellige steder – og historien om fysiske strabadser og venskab. Denne film følger to kollegaer, som tager på en rejse igennem Grand Canyon til fods, hvor de håber, at den 1.200 km lange vandring vil hjælpe dem til at forstå dette landskab og de kommercielle udviklinger, der er klar til at forandre det for altid.