Beautiful, FL
En teenagepige er fast besluttet på at vinde en iskonkurrence med en smag inspireret af sin afdøde Tia Abuelas puertoricanske godter, så hun beder sine trailerpark-naboer om hjælp til at få vinderopskriften på plads.