Virgin the Series
Da skolens populære pige på mystisk vis dør efter sin 17-års fødselsdagsfest, får en skolekammerat hjælp fra sine venner til at gennemføre en dokumentarisk undersøgelse for at hjælpe hende med at blive optaget på sin drømmeskole. Deres efterforskning afslører sandheden bag den falske perfekte facade, som hendes klassekammerater fremlægger for skolen, hvilket kaster dem hovedkuls ud i farerne fra online overgrebsmænd, der jagter unge jomfruer.