Queenmaker: The Making of an It Girl
Da æraen for kvindelige arvtagere i New York City var på sit højeste, infiltrerede en anonym blogger Manhattans elite og gjorde disse kendisser endnu mere berømte. Da hjemmesidens skaber blev afsløret, havde ingen forventet, hvem der var hjernen bag.