Bogus
Da en lille drengs mor dør, opfinder han en usynlig ven, der kan hold ham med selskab i hans nye hjem langt væk.
Da en lille drengs mor dør, opfinder han en usynlig ven, der kan hold ham med selskab i hans nye hjem langt væk. For hvordan kan en dreng være ensom, når han kender en venlig kæmpe ved navn Bogus? Gerard Depardieu og Whoopi Goldberg spiller med i denne rørende fortælling og magi og fantasi.