Black Knight
En rapkæftet sort fidusmager fra L.A.'s South Central transporteres tilbage til middelalder-England, hvor han skal kæmpe mod en ond konge.
Da en medarbejder (Lawrence) i en forlystelsespark med middelaldertema på magisk vis transporteres tilbage til det 14. århundredes England, må han kæmpe mod en ond konge, dødsensfarlige snigmordere - og elendigt blikkenslagerarbejde!