Choir
Choir er en dokumentarserie i seks dele, der følger Detroit Youth Choir, mens de forbereder sig til deres livs optræden. Gennem deres øjne oplever vi op- og nedture ved at vokse op i Detroit og hvordan de navigerer mellem familie, skole og fritidsinteresser, alt imens de forfølger drømmen om at tage deres talenter til næste niveau og optræde på en af verdens største scener.
Choir er en dokumentarserie i seks dele, der følger børnene i Detroit Youth Choir, mens de forbereder sig til deres livs optræden. Gennem deres øjne oplever vi op- og nedture ved at vokse op i Detroit og hvordan de navigerer mellem familie, skole og fritidsinteresser, alt imens de forfølger drømmen om at tage deres talenter til næste niveau og optræde på en af verdens største scener. Efter deres optræden i America's Got Talent i 2019 er det en afgørende tid for koret og dets leder, Anthony White, da han står over for at skulle udskifte flere medlemmer af koret, holde koret kørende i Detroit og finde den næste store mulighed for at få koret tilbage i rampelyset.