Machine Gun Kelly’s Life in Pink
"Machine Gun Kelly's Life in Pink" giver dig et barskt indblik i det pres, der følger med på en rockstjernes vej til toppen. Denne dokumentar dykker ned i Machine Gun Kellys liv under skabelsen af "Tickets to My Downfall". Dette indblik bag kulisserne i den kaotiske verden af hans enorme succes fører dig bag den røde løber.
"Machine Gun Kelly's Life in Pink" giver dig et barskt indblik i det pres, der følger med på en rockstjernes vej til toppen. Denne dokumentar giver dig et blik ind i Machine Gun Kellys liv, som var du fluen på væggen, under skabelsen af "Tickets to My Downfall" og de øjeblikke, der førte til hans studiealbum "Mainstream Sellout". Dette indblik bag kulisserne i den kaotiske verden af hans enorme succes fører dig bag den røde løber og viser Machine Gun Kellys kamp med psykisk sygdom, arbejdet med barndomstraumer og dedikationen til at være en god far. "Machine Gun Kelly's Life in Pink" er et menneskeligt portræt af en meget polariserende figur.