Taste the Nation with Padma Lakshmi
I Taste the Nation tager den prisvindende kogebogsforfatter, vært og producer Padma Lakshmi publikum med på en rejse tværs over USA, hvor hun går på opdagelse i forskellige indvandrergruppers krydrede og forskelligartede madkultur, når hun opsøger de mennesker, der i så høj grad har præget det amerikanske køkken, som det ser ud i dag.
I Taste the Nation tager den prisvindende kogebogsforfatter, vært og producer Padma Lakshmi publikum med på en rejse tværs over USA, hvor hun går på opdagelse i forskellige indvandrergruppers krydrede og forskelligartede madkultur, når hun opsøger de mennesker, der i så høj grad har præget det amerikanske køkken, som det ser ud i dag. Padma bryder brød med alt fra grupper af indfødte til nylige indvandrere over hele landet for at afdække rødderne og forholdet mellem vores mad, vores menneskelighed og vores historie for i sidste ende at afdække fortællinger, der udfordrer vores idéer om identitet, tilhørsforhold, og hvad det vil sige at være amerikaner.