Avalon High
Allie Pennington er i ekstase, da hun finder ud af, at hun skal blive på Avalon High, indtil hun får sin eksamen. Men mens hun researcher Kong Arthurs arv, begynder hun at tro, at nogle folk på skolen måske har middelalderblod i årerne. Allie bliver efterhånden overbevist om, at skolen er et moderne Camelot, og det er op til hende at løse mysteriet, før den notoriske forræder Mordred vinder igen.