Tron: Ares
Gør dig klar til nervepirrende action og eventyr i Tron: Ares. Da et sofistikeret program ved navn Ares sendes fra den digitale verden til virkeligheden på en farlig mission, bliver det menneskehedens første møde med kunstig intelligens.